Количка

0 артикула

Рекламации и Замяна

РЕКЛАМАЦИИ И ЗАМЯНА

 

Онлайн магазин posh.bg информира своите клиенти, че според Закона за защита на потребителите (ЗЗП) стоката, получена от клиента, поради естеството на търговията в Интернет, може да бъде върната в 14-дневен срок без изрични основания за това, стига състоянието на стоката да бъде същото, в което е получена, не е използвана освен за проба, не е увредена цялостта на опаковката и има запазен търговския вид (всички етикети, стикери и т.н.) .

 

Разходите за връщане на продукти и замяна са за сметка на клиента.

 

 

Отказ от закупени продукти без основание

 

 

Ако поръчаната стока не представлява това, което сте пожелали, можете да я върнете за замяна или за връщане на стойността (с изключение на транспортните разходи) в срок от 14 работни дни, считано от датата на получаване. Върнатите продукти, както и опаковките, трябва да бъдат в същото състояние, в което са били доставени (без следи от употреба, в оригиналната опаковка с всички аксесоари, с етикети в непроменено състояние и придружаващите документи). Разходите по куриерските услуги за връщането на продукт(и) са за сметка на Клиента. Възстановяването на сума за закупен продукт става след приемане на пратката от наша страна, след като се уверим в нейната цялост! Възстановяването на сумата става само по банков път (след попълнена и изпратена бланка- декларация, удостоверяваща, че банковата сметка е лично на лицето, направило самата покупка) в рамките на 14 работни дни от датата на получаване на пратката. Обратни пратки с наложен платеж няма да бъдат приемани!

 

 

Повредени или дефектни стоки при получаване

 

 

При получаване на пратката трябва да проверите съдържанието на пакета за съответствия на стоката със заявката.  При констатация на дефектен продукт до 24 ч. от получаването му и при ненарушен търговски вид на стоката и опаковката, ние се ангажираме той да бъде подменен с нов съгласно търговската гаранция на съответната фирма производител или да възстановим заплатените от Вас стойност на стоката, съгласно чл.55 от ЗЗП, считано от датата, на която Вие като потребител сте упражнили правото си на отказ. Ние правим всичко възможно нашите продукти да бъдат доставяни без дефекти. Все пак, ако получите дефектен продукт, е нужно само да се свържете с екипа на posh.bg и ние ще направим необходимото, за да бъдат заменени продуктите. Възстановяването на сумата става в рамките на 14 работни дни от датата на получаване на върнатата пратката.

 

 

Грешно доставените продукти или такива, които не отговарят на спецификациите на сайта.


 

При несъответствие на стоката с характеристиките, посочени в страницата, доставчикът възстановява цялата платена от потребителя сума, включително и транспортните разходи, платени от потребителя за придобиване на стоката съобразно чл. 59 ал.3 от ЗЗП и в срок от 14 работни дни от получаване на стоката и ненарушен търговски вид на стоката и опаковката. Ако сте получили друг продукт, моля да ни уведомите веднага,  да върнете продукта и той ще бъде заменен.

 

Всички разходи за връщането и доставката на правилния продукт, ще бъдат поети от нас.

 

Ако продуктът не отговаря на спецификациите в нашата оферта, можете да го върнете за замяна или пълно възстановяване на сумата.

 

Ако сте съгласни да замените продукта с друг на по-голяма стойност, е нужно да заплатите разликата, а ако стойността е по-ниска, разликата ще Ви бъде възстановена.

 

Разходите по куриерските услуги за връщането на продукт(и) са за сметка на клиента. В случай, че продуктът е с предявена рекламация, разходите по транспорта са за сметка на posh.bg. Възстановяването на сумата става в рамките на 14 работни дни от датата на получаване на пратката.

 

Ако желаете да върнете стока, моля попълнете следния формуляр: Формуляр за връщане